Lunta on taas tullut ja hieman pakastanutkin. Lunta on saanut myös kolata, joten pihatöitä riittää (lähinnä miehellä!!!). Mies hiihtikin taas, minä en, koska oli kokouspäivä.

Aamulla leivoin mustikkapiirakkaa ja sämpylöitä kokousväelle, koska kokoonnuimme meillä. Kokouksessa on mukava olla jotakin muutakin purtavaa asioiden ohella. Nyt olisi pöytäkirjojen kirjoittamista ja muita vuosikokouksen asioita hoidettavana eteenpäin. Viimeinen kerta sihteerinä tässä johtokunnassa!

Sukkaohjetta olen taas tavaillut ja kohta on toinen sukka sukkaparista valmis.

Sana tälle päivälle:

"Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa
minuun. Minun Isäni kodissa on monta huonetta - enhän minä
muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten
takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla
siellä missä minä olen. Te tiedätte kyllä tien sinne minne
minä menen." (Johannes 14:1-4).