Maanantai ja tuulinen aamu. Niinpä olin laiska ja kylmissäni ja hain pienet autolla. Hetken olivat pienet ulkona papan kanssa touhuamassa.

Puita kuljetettiin yhdessä pinoon ja sen jälkeen lapsia kottikärryllä pitkin pihaa...

MInulle tuli pikapyyntö töihin. Tuli kiire valmistella.  Käväisin sitten pitämässä hartauden vanhuksille. Pienen hienon miehen kerhopäiväkin oli tänään. Pikkusiskon päiväunille käyntikin sotkeutui hieman myöhäisemmäksi tuon työreissun takia, mutta hyvin kaikki sujui - pappa on onneksi ollut kotosalla ja hoidellut...on luettu lukemasta päästyä ja käsinukeilläkin on taas ollut käyttöä.

Tällaiset omien lasten vanhat jutut ovat olleet taas käytössä. -  Nenät olivat kolhiintuneet jo kymmeniä vuosia sitten, muttei se tahtia haitannut. Ja tuo Marimekon Muijakangaskin on tullut taas tuotantoon.

Sain muutama viikko sitten ruusukimpun ja vielä nuo ruusut ovat olemassa...

Raamatun sana tänään: "Herra, osoita minulle tiesi, opeta minua kulkemaan polkujasi. Ohjaa minut totuuteesi ja opeta minua, sinä Jumalani, auttajani! Sinuun minä luotan aina." (Psalmi 25:4-5)