Mies oli sukuseuran hallituksen kokouksessa suunnittelemassa seuraavaa vuosikokousta ja sukutapaamista.

Tästä sukuvaakunasta on myös tehty autotarra, joka koristaa nyt minunkin autoani.
Minä vietin päivää hautausmaalla, tällä kertaa en ollut talkoissa, vaan saattamassa viimeisellä matkalla. Toinen hauta jopa lapioitiin osittain umpeen ennen kukkien laskemista. Harvemmin näin tehdään eikä jokaisella hautausmaalla se ole mahdollistakaan.
”Sun haltuus, rakas Isäni,
mä aina annan itseni.
Mun sieluni ja ruumiini
sä Herra, ota suojaasi.
Mun sieluni ja ruumiini
sun omas ovat, Herrani.
Siis omas ota huomahas,
en pelkää sinun suojassas.
Sun, Isä, tahtoos tyytyen
saa sydän levon suloisen.
Oot hädässä ja tuskassa
mun auttajani ainoa.
Sen uskon, rakas Isäni,
vaan muista heikkouttani.
Sun lastas auta vaivassa,
suo ilo luonas taivaassa.”(Virsi 377)