Aamulla tuuli kovaa ja oikeastaan myrskysi. Lähdimme kuitenkin kuuden paikkeilla taas uimaan altaalle me ja perheen vanhemmat. Vesi oli lämmintä, mutta emme kerinneet uida yhtä paljon kuin edellisenä päivänä, koska piti keritä aamupalalle ennen kirkkoon jumalanpalvelukseen menoa. Jumalanpalvelus alkoi jo kello 8 Pécsin luterilaisessa seurakunnassa.

Jumalanpalveluksen jälkeen palasimme kotiin , söimme välipalan ja lähdimme puoli kymmenen maissa koko perheen kanssa Kaposváriin.  Tuo kaupunki on lääninsä pääkaupunki, jossa on asukkaita noin 60 000. Somogy-läänin pääkaupunki sijaitsee Etelä-Dunántúlin kukkuloiden keskellä Dráva-joen ja Balaton-järven välissä. Se on emäntämme Erzsébetin koulukaupunki .

Matkalla Kaposváriin pysähdyimme näkötornille.

Sitten kävimme katsomassa maalari József Ripp-Rónain entistä kotia, barokkihuvilaa. Nykyään se toimii museona.
Se on uudistettu eklektisen tyylin mukaiseksi 1800-luvun loppupuolella.  József Ripp-Rónai oli syntynyt (1861-1927) Kaposvárissa.
Lounaalla olimme Kaposvárin keskustassa ravintolassa, jonka jälkeen lähdimme kävelylle kävelykaduille.
Vierailimme myös Kaposvárin lähellä olevan luonnonsuojelualueen Deseda-metsässä eli arboretumissa.
Kerkisimme olla hetken kotosalla reissun jälkeen, kun taas lähdimme liikenteeseen. Tällä kertaan viimeiseen yhteisen illanviettoon jo tutuksi tulleeseen konsulin ravintolaan. Olimme pihassa ulkona. Saimme hyvää ruokaa taas: monenlaista lihaa, makkaraa, kalaa, paljon salaattia ja juomia jokaiseen makuun. Ruokailtuamme menimme sisälle, jossa näimme videoesityksiä Pecsistä sekä kuvakerronnan matkastamme. Saimme myös todistukset ja puheita pidettiin puolin ja tosiin.