Saavuimme kotiin reissusta. Vielä lentokentällä oli pari astetta pakkasta mittarin mukaan, mutta kun kotiin saavuimme juuri äsken, niin auton mittari näytti 4,5 astetta pakkasta.

Azoreillakin oli aika oli aika viileää: Yöllä satoi rakeita ja kun olimme lähdössä lentokentällä, niin taas tuli pieni raekuuro. Muuten päivä oli aamusta sateinen, mutta välillä aurinkokin paistoi jonkin aikaa ja sateenkaarikin näkyi.

Kun olin aamulla hotellin parvekkeella, niin kuulin kukonkin kiekuvan. Lehmiä on ollut myös keskellä kaupunkia olevilla niityillä aivan kerrostalojen vierellä. Meillä Suomessa kaavamääräykset estäisivät sellaiset.

Matka sujui hyivn aikataulun mukaan. Tavarat tulivat perille ja autokin löytyi kentän parkista kunnossa.

Raamatun sana tänään: "Kun hän huutaa minua, minä vastaan. Minä olen hänen tukenaan ahdingossa, pelastan hänet ja nostan taas kunniaan." (Psalmi 91:15)