Paloautot, palomiehet ja palokunnan rakennukset kiinnostavat. Aamuisella autoajelulla näimme palokunnan autonkin. Sitä piti tutkia niin tarkkaan, että... Tie oli liukas auton luona ja pikkusisar luiskahti maahan ja yritti kömpiä ylös, mutta nouseminen olikin aika hankalaa, kun jalat luistivat alta ja auttaa ei saanut: minä ite...

Pikkusisaren päiväunien aikana leivoimme isonveljen kanssa pipareita. Kaulitseminen on tarkkaa puuhaa ja

niin myös muotin sijoittaminen ja painaminen taikinaan.Taikina oli hyvää myös raakana ja etenkin raakana...

Lähdin hakemaan pikusiskoa vaunuista päiväunilta ja kun tulin vaunujen luo, ne olivatkin tyhjät ja pikkusisko tiessään. Kauhulla ajattelin, että minne hän on karannut. Huutelin jo pihalla, kunnes mies ilmaantui sisältä pikkusisko sylissään - hän oli saman heräämisäänen kuultuaan lähtenyt ottamaan pienen vaunuista ja mennyt sisään toista kautta, mitä minä ulos. Voi, että säikahdin! Kylläpä pikkusisko ja pappa olivat huvittuneita minun etsimisestäni, jota olivat seuranneet...

Päivä vain humahti lasten lähdön jälkeen iltaan taas kerran kaikenlaista pientä puuhatessa mm. silitin ja kuuntelin jouluradiota samalla.

Raamatun sana tänään: "Herra, sinä olet laupias, muista minua, osoita ikiaikaista hyvyyttäsi. Älä muista nuoruuteni syntejä, älä pahoja tekojani! Sinä, joka olet uskollinen ja hyvä, älä unohda minua!" (Psalmi 25:6-7)